Alla inlägg den 7 november 2013

Av Hanna Boman - 7 november 2013 23:05

Jomen visst är det Kladdkakans dag idag, men inte har jag bakat någon kladdkaka för det.

Fast jag vet att imorgonkväll så kommer det bakas kladdkaka ute i kyrkan på Fredax, en dag försent...men inte gör väl det så mycket? För kladdkaka kan man ju äta året runt närsomhelst, eller hur?

Kladdkaka med grädde är ju så himla gott att det går verkligen inte att motstå!




 










Av Hanna Boman - 7 november 2013 21:58

Nu så har det varit en vända till Viktväktarna igen, som alltid en gång i veckan för mig.

Denna veckan  har det pratats om hunger, att man ska kunna "Lär känna din hunger."

Ibland kan det vara svårt att känna hungern och då kanske veta när det är dax att äta mat. Kanske inte sina tre huvudmål, men mellanmålen istället. Det kan vara svårt för mig att få in på ett eller annat sätt, hehe!


Och nu så är det väl dax för mig att tala om vad vågen stannnade på idag. Om jag säger såhär, så är jag glad!

Hehe, behöver jag säga mera?

Jodå, visst behöver jag väl det. Och det vill jag ju så innerligt gärna också!

Vågen stannade på 61,1 kg och då blev ju det -0,3 kg. Ärligt talat så vet jag väl inte om jag hade trott på något plus denna gången, men som sagt så blev det ju minus!



Bra jobbat Hanna, fortsätt så...så kommer du nog tillbaka till MÅLVIKTEN igen som då är 60 kg!




 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards