Alla inlägg den 23 november 2013

Av Hanna Boman - 23 november 2013 23:41

Den här dagen har vi då haft våran årliga Julbuffé med allt vad det innebär.
Verkligen supergod julmat och som är hemgjord i stort sätt!
Först så var det ju lotteriförsäljning och även försäljning av hemstöpta ljus som jag köpte ett paket med 4 stycken i, antar att det är tänkt och ja till sin adventsljusstake.
Jag får väl se hur jag gör helt enkelt, om jag ens kommer att använda dem...för de var så fint ihopbundna också!


Sen när uret visade 18 så var det dax att ta sig in i kyrksalen för en liten helgmålsbön och det var G-Klaven från Gullabo som höll i sång & musik och då det är julfest så passar det ju bra att få höra julmusik!

TACK alla i kommittén som även i år har fått ihop en sån här fin Julbuffé! :)

Här är bordet jag satt vid ihop med ungdomarna




G-klaven från Gullabo

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards