Alla inlägg den 24 november 2013

Av Hanna Boman - 24 november 2013 21:52

I eftermiddags så traskade jag bort till Pappa & Charlotte och där utanför stod Henrik & Lisa.
Trevligt att vi möttes upp där och kunde gå in alla tre samtidigt (det var dock inte planerat, hehe).
När vi kom dit så var vi bjudna på middag som bestod av fiskgratäng & ris & sallad, riktigt gott! :)
Efterrätt blev det Blåbärspaj & glass, mumsfilibaba!
Sen lite kaffe och chokladbit på det också. :)

TACK för en trevlig stund tillsammans!

 

[Bild]

Av Hanna Boman - 24 november 2013 21:32

Jadå, även denna söndagen så har vi övat till de stundande julkonserterna om tre veckor (3 advent). Och denna gången så var var vi i kyrksalen och övade ihop med kompet. Jamen tjohej, vad mycket lättare det går att öva med kompet egentligen.

Vi övade "bara" tre sånger, men kommer ju att sjunga fler ihop mer barnkören och så också. Så därav anledningen till att vi inte övade på fler eftersom inte barnkören var där.

Men jag tyckte i alla fall att det gick bra och även att det var roligt och öva idag framförallt!


Av Hanna Boman - 24 november 2013 16:04

Idag så knatade jag knatade jag ner till Pingstkyrkan för att vara med på gudstjänsten där denna Domsöndag.
Anne & Niclas Collén var det som pratade om Mellanöstern och hur det är där nere och så.

Med på gudstjänsten Unashamed, ett gäng ungdomar som sjöng tillsammans med församlingen. :)

En väldigt fin och gripande gudstjänst på många sätt helt klart!

Unashamed

"Mingelfika-häng"


 

Kyrkfika efter gudstjänten nere i Café Ankaret  

[Bild]

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards