Alla inlägg den 28 november 2013

Av Hanna Boman - 28 november 2013 20:16

Jahaja, och vad har det pratats om idag då? Jomen visst, det har ju pratats om Julbord för det är ju det som stundar nu inom kort...eller är ju kanske många julbord just nu den närmaste tiden då. På jobb och anat, hehe!

Det är ju en hel del av annat också förstås som glögg & pepparkakor & godis & choklad och mycket annat då (fast allt det där tillhör väl också julbordet, eller hur?)


Jaa, och nu ska jag väl kanske tala om var vågen stannade på denna veckan då jag ställde mig på den. Fast jag vet väl inte rikigt om jag vill tala om det, eller?

Jojomensan, visst vill jag tala om det...eftersom det var ett rejält minus denna gången. Yes! 


Så den här gången så var vågen verkligen snäll mot mig då den stannade på 60,2 kg som då slutade i -1,3 kg.

Riktigt bra jobbat denna veckan Hanna, tänk nu på att det är inte alls lång bit kvar tills det är nere på MÅLVIKTEN igen som då är 60 kg.

Och det lär jag försöka nå tills nästa vecka, så kom igen nu Hanna! 






 










Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards