Alla inlägg den 29 november 2013

Av Hanna Boman - 29 november 2013 23:35

Jaa, eller hur jag nu ska uttrycka mig! Men så var det att sista dagen för mig ute på Musikugglan var idag. Så nu går jag återigen in i arbetslösheten och vad det nu innebär.

I måndags så hade vi ett möte angående min praktikplats och då blev det som så att denna veckan bar min absolut sista. Lite i sorgens tecken nu eftersom jag har lärt mig känna 23 supermysiga barn i den här förskoleklassen.

Jag får väl se om jag "får" ta mig ut och hälsa på dem någon gång till innan jullovet.

Tihi, jag glömde ju mina inneskor där och måste ju nästan komma tillbaka för att hämta dem.


Helt enkelt så får jag se hur det blir, men än så stänger vi inga dörrar...för det kan tänkas finnas chans till något längre fram vad det lider.

Så har VD:n på jobbet sagt till min handläggare på Arbetsförmedlingen och jag hoppas och önskar ju självklart det allra bästa!



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards