Alla inlägg den 1 november 2013

Av Hanna Boman - 1 november 2013 23:43

Denna låten hörde jag precis på radiokanalen "Lugna Favoriter" i min älskade iPhone

Av Hanna Boman - 1 november 2013 23:02

Hela denna veckan har det ju varit Höstlov och då har kyrkan ute hos oss varit en Fritidsgård.
Nu så har ju inte jag varit där varje dag, men det blev verkligen en blixtvisit för mig igår och idag blev det i stort sätt hela dagen.
Men det var lite rundpingis idag och det var ju roligt att kolla på.

Sen så behöver man ju lite mat i magen också plus lite annat smått & gott för att kunna hålla igång hela dagen!

Efter dagens Fritidsgård idag så var det dax för lite Fredax.
Så Fritidsgården var öppen denna dagen till klockan sju.
Och nu så är ungdomarna kvar för att ha lite filmkväll/natt.
Men jag tog mig hem och är hemma nu, vilket känns skönt! :)

/Kram & Godnatt

PanPizza




Rundpingis spelas



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards