Alla inlägg den 22 november 2013

Av Hanna Boman - 22 november 2013 23:54

Nu denna kväll så har hela Fredax-gänget varit i kyrkan för att plocka fem och förbereda till morgondagens Julbuffé.
Självklart så var ju "gamlingarna" som är med i kommittén också där förstås!
Vi vek servetter & ställde fram adventsljusstakar & fixade med julgranar & dukade alla borden & mycket mycket mera!
Då vi var i stort sätt klar så blev det lite fika och sammanställning av vad som kommer att göras imorgon med allt vad det innebär.
Skönt & gott var det att avsluta kvällen med lite fika!

/Tjingeling

Av Hanna Boman - 22 november 2013 23:18

Yesbox, idag har jag då äntligen fått tag i ett skal och även skärmskydd till min iPhone!

Hehe, jag har väl inte varit sådär jättemycket på jakt efter det...men lite har jag ju varit och kollat.

Bland annat var jag inne på Teknikmagasinet idag, men blev inte riktigt bra bemött av dem...jag tycker väl inte att de verkar vara så tillmötesgående där, så kommer inte gynna dem något mer.

Jag funderade lite på vart det finns för andra affärer där man kan få tag i detta, och kom sen på att 3-butiken finns ju faktiskt. Så dit gick jag in och fick hjälp direkt...helt klart mycket trevligare och bättre!

Självkklart så blev det ett genomskinligt skal så man ser den gröna fina färgen på telefonen.



  





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards