Alla inlägg den 13 november 2013

Av Hanna Boman - 13 november 2013 21:50

Jajemen, då har det varit en sväng till badet igen för att bada lite.

Verkligen jätteskönt var det denna veckan, lite halvmycket folk i bassängen och det gjorde ju att jag kunde ligga och flyta omkring i Wett-västen. För det är ju då som jag trivs allra bäst, men det har ni väl nog förstått va? Hehe!

Jag undrar ju fortfarande ibland varför jag inte går efter något program som finns till mig, jag menar det finns väl ändå tre olika sorters program...men jag tar inte nåt av dem till mig.

Hmm, tänk om denna lilla såkallade latoxen skulle kunna slå ett slag i saken och fixa detta till nästa vecka.


Jahaja, och då har jag skrivit det här vilket gör att jag nästan måste göra det...eller hur?

Jaa, vi får la se hur det går!












 




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards