Direktlänk till inlägg 7 november 2013

Viktväktarna

Av Hanna Boman - 7 november 2013 21:58

Nu så har det varit en vända till Viktväktarna igen, som alltid en gång i veckan för mig.

Denna veckan  har det pratats om hunger, att man ska kunna "Lär känna din hunger."

Ibland kan det vara svårt att känna hungern och då kanske veta när det är dax att äta mat. Kanske inte sina tre huvudmål, men mellanmålen istället. Det kan vara svårt för mig att få in på ett eller annat sätt, hehe!


Och nu så är det väl dax för mig att tala om vad vågen stannnade på idag. Om jag säger såhär, så är jag glad!

Hehe, behöver jag säga mera?

Jodå, visst behöver jag väl det. Och det vill jag ju så innerligt gärna också!

Vågen stannade på 61,1 kg och då blev ju det -0,3 kg. Ärligt talat så vet jag väl inte om jag hade trott på något plus denna gången, men som sagt så blev det ju minus!



Bra jobbat Hanna, fortsätt så...så kommer du nog tillbaka till MÅLVIKTEN igen som då är 60 kg!




 

 
 
Ingen bild

Tommy

10 november 2013 12:27

Kämpa Hanna!! tycker du är superduktig!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 23:12

TEMADAG!   Nja, nu så är väl inte jag riktigt vad jag ska skriva om just den här dagen eftersom jag inte åker buss så värst mycket längre. Men då jag åkte buss, så nog hade man väl sina olika favvochaffisar då man satt/stod och väntade på busse...

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 21:07

#melodifestivalen2024    

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 12:32

Nu så har den första semifinalen gått av stapeln idag av Vi i femman, där det var Musikugglan klass 5A som mötte sin paralellklass så Musikugglan klass 5B där det var lika spännande denna gången om inte lite mer spännande med tanke på semifinal!   ...

Av Hanna Boman - Söndag 17 mars 20:23

#melodifestivalen2024    

Av Hanna Boman - Söndag 17 mars 18:42

Jamen vuílken fantastisk gudstjänst man har varit på den här söndagen, som började med lovsånger tillsammans med lovsångsteamet!   Den här söndagen så hade vi besök, fast det är väl nu lite fel att säga...när han blivit anställd så var det  Sta...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards