Alla inlägg den 30 april 2020

Av Hanna Boman - 30 april 2020 22:47

TEMADAG!


Idag har det ju varit VALBORGSMÖSSOAFTON hela dagen, men inget vanligt valborgmässofirande som det brukar vara och som man är van vid! 

Men under rådande omstädigheter, så har ju allt sådant varit inställt...vilket har ju gått bra ändå på sätt och vis!




#valborgsmässoafton2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 30 april 2020 21:39

Eftersom det inte blivit något valborgsmässofirande den här kvällen, så fick det bli en träff med Anna & Karin istället.

Mina regler var kort o gott "eldningsförbud i min lägenhet"!

Så vi har inte fått se nån valborgsmässoeld överhuvudtaget, inte ens på TV!

Men vi hade en trevlig kväll ändå, började med lite chips läsk...inget starkare här inte!


#estrella #pepparchips #trocaderozero #fiamedknuff #kaffemedmjölk #våfflor #syltochgrädde


Sen så var det väl egentligen meningen att vi skulle spela SkipBo med, fast det hanns inte riktigt med innan de lämnade mig ensam och alena i sticket!





TACK Anna & Karin för att vi ville fira valborg med mig ikväll!

    





Nu så var det bara JAG av oss tre som drack kaffe, vilket var gott till våfflorna!








 
















 






   





 




























 










   




Av Hanna Boman - 30 april 2020 14:07

 





Ännu en vecka med LIVE-sänd workshop med ViktVäktarna, eftersom de fortsatta omständigheterna råder!

Vet ju fortfarande inte hur länge det kommer att hålla på, men det bästa är ju att man kan "träffas" såhär genom 

ZOOM-appen som vi har kört med under dessa veckorna. Utan detta skulle det ju inte varit någonting, så det känns ju himla bra att man kan ha workshops på detta viset!


Och jadå, jag var med en stund redan imorse för att jag var ju lite nyfiken på hur många som är med redan klockan 8 på morgonen.



Men var ju med sedan på lunchen och var då med på hela workshopen, vilket kändes BRA som vanligt!


Den här veckan så pratades det om att äta vid olika tillfällen, när man är glad & när man är ledsen & när man

är arg & när man är stressad!



Och vad visade vågen här hemma på hemmaplan idag då? Jodå, den visade ju för sjutton MINUS den här veckan oxå...vilket jag blev glad över. För nu så visade den ju 68,8 kg vilket resulterade i -0,6 kgSå nu börjar jag nog tro att vågen här hemma är bra den också!







#inställt   #coronavirus  #covid19



 


























 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards