Alla inlägg den 25 april 2020

Av Hanna Boman - 25 april 2020 17:02

Nu igår tog jag mig in till HEMMAKVÄLL för att "äntligen" få mitt busskort bytt från RÖTT KORT till det nya

GRÖNA KORTET!

Eftersom efter den 30 april så slutar det RÖDA KORTET helt att gälla, så då kunde jag få mig ett helt nytt fräsch GRÖNT KORT!


Men nu under de sista veckorna så har det ju varit på -och avstigning på bussarna som gjort att jag inte har betelt en enda gång!


För har man ett RESEKORT där det dras pengar varje gång men åker, det är ju just då man ska gå fram för att "blippa" kortet...men min känsla o tanke har ALLTID varit att jag bara skulle bli tillsagd av chaffisen att gå och sätta mig!


Så därför har väl jag kanske gjort lite fel, och mina tankar har nog varit dumma i detta...fast vad ska man göra då?



#hemmakväll

#blekingetrafiken #nyttbusskort #röttkorttillgröntkort








  






 












 











Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards