Alla inlägg den 9 april 2020

Av Hanna Boman - 9 april 2020 20:03

LIVE-SÄNDNING!

 

 

 

 

 

Nu ikväll så har det varit en LIVE-sänd Getsemanestund i kyrkan, vilket var fint att få vara delaktig i såhär på hemmaplan vid datorn!


Pernilla Bergström och Göran Olsson var med och läste bibeltexter som självklart har med skärtorsdagen och getsemanestunden att göra!


Väldigt fint!








   





 













  

Göran Olsson 







 

Pernilla Bergström & Göran Olsson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

William & Paula & Pegga

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 







Av Hanna Boman - 9 april 2020 19:23

 





Jajemen, ännu en torsdag i ViktVäktarna och LIVE-sänd Workshop som de sista veckorna. Den här gången var jag med endast på den sista tiden, och det var väl som förra veckan faktiskt många fler än på lunch-workshopen.

Jag tycker att det är så trevligt att få mötas på detta sättet, än att om det skulle vara helt inställt!'


Och jag ställde mig på vågen här hemma idag igen, sen meddelade jag detta för Krisitna på Messenger, fast jag var ju inte så väldans glad på vågen idag. Men som jag brukar så brukar jag ju alltid tala om vad vågen visade oavsett, eller hur? Så gör ju samma denna veckan, att den visade 71,4 kg som resulterade i +1,1 kg.


Alltså nu lär det ju få bli en rejäl skärpning på detta till nästa vecka Hanna!





#inställt #coronavirus  #covid19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 9 april 2020 19:11

Idag vid lunch så var vi väl 12 stycken på jobbet som fick inta en fantastiskt god smörgåstårta, som självklart 

var gjord av oss på plats. Nu vet jag väl inte riktigt om den var ordentligt påskig, eller hur man ska säga.

Men det var ju lite påskpynt på den i alla fall, som gjorde att den såg påskig ut!


Sen så blev det ju efterrätt också, kaffe & påskkaka!


Väldigt gott att bara få sitta ner allesammans och ha en trevlig stund tillsamans!

      





 









   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards