Alla inlägg den 23 april 2020

Av Hanna Boman - 23 april 2020 20:08

 




Eftersom det fortfarande råder omständigheter för Workshops hos ViktVäktarna så fortsätter det med

LIVE-sändning via ZOOM-appen!


Och jag var med på två av de tre som var idag, som tydligen Kristina har börjat med nu!

Så jag var med på den vid klockan 12 först, där jag gjorde mig hörd och fick en hel del frågor då av Kristina!


Dagens workshop handlade idag om MOTIVATION, vilket kändes jätteBRA...fast om jag har nån värst vidare bra motivation, vet jag faktiskt inte.



Sen så ställde jag mig på vågen här hemma på morgonen, "precis som vanligt"...åtminstone nu när det sedan ska lämnas ett viktresultat till Kristina på Messenger. Då blir det morgonvägning för mig kort och gott!


Och den här veckan visade vågen 69,4 kg som resulterade i -0,6 kg!



Snälla Hanna, fortsätt så nästa vecka med...då kommer det snart bli ett lysande resultat!




#inställt  #coronavirus  #covid19   #zoomapp

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 










Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards