Alla inlägg den 16 april 2020

Av Hanna Boman - 16 april 2020 21:13

 




Jomen visst har det varit ViktVäktarna idag med, men fortfarande så är det LIVE-sänd workshop och den här gången var jag med på två av tre workshops

För idag så hade hon (Kristina) faktiskt tre stycken, där den första var redan klockan 8...och jag var väl lite dumnyfiken på hur många som verkligen bar med då. Så jag var bara med lite på slutet, fast kom väl inte riktigt med.


Eller jo, det gjorde jag ju...för Kristina frågade ju mig sen under den andra workshopen om jag var med då, hehe!


Och imorse så "skuttade" jag upp på vågen igen här hemma, och meddelade Kristina sedan via Messenger. 


Jag hade lite funderingar på att kanske ställa vågen i ett annat rum nästa gång, kanske skulle kunna bli ett större MINUS då... ~~skrev ungefär så till Kristina idag på Messenger, efter att jag hade meddelat mitt resultat~~!


Så den här veckan var den faktikst snäll mot mig igen, med tanke på att den visade MINUS! Med andra ord så visade den idag 71,0 kg, som resulterade i 0,4 kg!



#inställt #coronavirus  #covid19










 

Av Hanna Boman - 16 april 2020 14:17

Nu så har jag "äntligen" varit i kontakt med Hälsohuset igen angående min onda högerfot som är en väldigt stor förhårdnad!

För vissa dagar har jag verkligen jätteont så jag knappt kan ta mig fram, fram tar jag ju mig med "nöd och näppe" för jag är ju så illa tvungen!


Efter att ha chattat med en vän på Facebook igårkväll, som nästan tjatade på mig att jag skulle ringa.

Ojaa, visst ringde jag imorse...men det var bara "halvdumma" tider för mig att de kunde ringa mig då under förmiddagen!

Så jag provade att ringa nu under eftermiddagen, vilket jag väl egentligen inte trodde skulle finnas någon tid för mig att bli uppringd på...men johodå!


En jättebra och förstående lugn sjuksjöterska ringde upp mig efter bara några minuter, och hon skulle kontakta "min läkare" som jag då var i kontakt med och träffade i höstas. Och efter det ringa upp mig igen, för att jag ska kunna få ett svar på detta. 

Förhoppningsvis så kommer jag kanske få en remiss till en fotvård, antingen på sjukhuset eller till

någon "privat" fotvårdardsterapeut!



Och JA! Detta samtalet kommer jag sent att glömma, att få komma i kontakt med en sådan lugn och förstående sjuksköterska är ju verkligen GULD värt!



En sådan sjuksyrra har verkligen hjärtat på rätta stället!





#hälsohuset  #toppen










 










     










Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards