Alla inlägg den 26 april 2020

Av Hanna Boman - 26 april 2020 12:32

Nu under en ganska så bra tid tillbaka, då har jag funderat fram och tillbaka om jag ska beställa pjäser till mitt gamla Fia-spel som jag har här hemma!

Och nu i veckan eller förra veckan då bestämde jag mig för att göra beställning! Så det blev ju till att googla lite och leta sig fram till framförallt rätt storlek, och sedan blev det "äntligen" till att beställa!


I tisdags så kom det ett sms om att paketet hade kommit upp till Time på Ronnebygatan, "oups tänkte väl jag där..."


Och jag väntade med till i fredags och hämtade det, vilket fungerade helt okej (det är bara det att jag inte brukar hämta paket därifrån annars...)






Sen när jag öppnade paketet här hemma, så blev jag ju lite väl paff...eftersom jag trodde att det bara skulle vara några fåtalet pjäser i grönt rött & gult & blått!




Men så var icke fallet, utan det var en stor påse med jättemånga pjäser i alla sorters färger typ!





#spelexperten   

#fiamedknuff #fiapjäser #grön #röd #gul #blå

 

 

 

 








 




   


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards