Alla inlägg den 17 april 2020

Av Hanna Boman - 17 april 2020 23:53

Eftersom vi nu har börjat sälja glass på Konst i Fik, så hade vi som jobbade under eftermiddagen lite glassprovning.

Och det var trevligt att få ha en liten provsmakning på några av glassarna, gott!

#engelholmsglass
#bubbelgum #biskviglass #sandwich #cremebrulee #sommar






   

Av Hanna Boman - 17 april 2020 22:28

Nu när jag var i kontakt med en sjuksköterska igår, så sa hon att hon skulle prata/snicksnacka lite med "min" läkare för att förhöra sig om jag kunde få en remiss till någon fotvårdsterapeut angående min onda högerfot.

Så jag väntade ju på att hon skulle ringa tillbaka igår, men tänkte väl lite också "att hon kommer nog att ringa mig imorgon istället". Och det gjorde hon ju med i förmiddags, men tyvärr så kommer jag inte att kunna få någon REMISS till "fotvårdare"...så tyvärr kommer jag få plocka fram den "stora" plånboken för att få bukt med mig grymt onda fot då. 

Åååh, jag som hoppade på att jag skulle få bli remitterad...men man får visst inte alltid som man vill. Det har man ju lärt sig nu vid det här laget!











 










 



Av Hanna Boman - 17 april 2020 21:40

Nu så har vi ju frukostfika på jobbet varje morgon klockan nio, och det är väl inget mer speciellt bara för att det är fredag...men ändå fredagsfika!
Jag äter gärna lite yoghurt också, så inte bara kaffe & fralla...men yoghurten har jag köpt själv och tagit med.





 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards