Alla inlägg den 13 april 2020

Av Hanna Boman - 13 april 2020 22:44

Alltså det här med att det blåser här i Karlskrona är väl ganska vanligt va!

Och nu blåste ju inte hejdlöst då jag och Karin var på väg hem från Klockgrillen idag!

Men när vi sedan satt här hemma o tittade ut, då märkte vi hur det började snöa...fast det 

var ju inte mycket. Men jag började väl nynna/sjunga lite: "Jag ser det snöar, jag ser det snöar. Det var väl

roligt hurra..."


Nu snöade det ju inte bara, utan det haglade ju lite med...




#snöochhagel  #13april2020

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 13 april 2020 19:16

Efter att min dator inte var riktigt funktionsduglig igår, så fungerar den nu igen!

Och det är Karin som varit här nu igen, så då fick hon fixa till den vilket hon gjorde med bravur!

Jag blev ju lite "konstigt knäpp" igår, då den typ vägrade funka eftersom jag hade ju tänkt att "som vanligt" se 

på gudstjänsten online från datorn igår på Uppståndelsedagen från Pingstkyrkan!

Men som väl är så finns ju mobilen, fast bara lite lagom liten skärm!


Så nu känns det helt plötsligt jätteBRA att datorn åter är igång igen!






Som sagt så har jag haft Karin på ännu ett besök här och vi började med att mötas vid Klockgrillen, för att köpa oss en bit mat som vi sedan tog med oss hem hit och åt!



Nu så glömde jag väl helt bort att ta bild på maten, så nu fick jag ju googla fram bild istället (mobilen låg på laddning, så därför ingen matbild direkt).



Efter att vi hade ätit, så blev det lite häng i soffan och då så satte vi igång filmen Nils Karlsson Pyssling vilket var väldigt mysigt.

Och jag ska nog försöka kolla igenom ALLA de där filmerna igen, jag som aldrig blir vuxen...hahaha!






   










 






TACK snälla Karin för hjälpen med datorn & för dagen idag!


                  












 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards