Alla inlägg den 17 december 2015

Av Hanna Boman - 17 december 2015 22:13

Torsdag idag, och jag har varit till Viktväktarna.
Hmm, vad vågen talade om eller visade tar jag ju som vanligt i slutet av inlägget.
Idag så pratades det om Julbord och vad man brukar ha på sitt julbord.
Detta skrev ju Stina upp på tavlan vad vi sa och det var ju inte lite, hehe!

Men känns ju som om jag inte behöver skriva & berätta vad som sades. För alla har ju olika på sina julbord, eller hur? :)

Sen på ALLA stolarna låg det en papperstallrik och på dessa fick vi var och en skriva var VI har på vårat julbord.

Jahaja, vad berättade den där "usla" vågen idag då? För visst var den riktigt usel?
Ååh, den gav ju mig ett sådär rejält plus! Men jag har min föraningar på vad det är som är på G just NU, fast tänker ju definitivt inte tala om det här!
Jaa, idag stannade våguslingen 61,4 kg och det blev ju ett gediget plus. +1,4 kg!
Jag som så gärna hade velat komma ner under min MÅLVIKT innan jul, men det "ville" visst inte vågen!
Fast får se vad den visar nästa vecka, som då blir redan på tisdag. ;)






 








Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards