Alla inlägg den 11 december 2015

Av Hanna Boman - 11 december 2015 23:55

Nu så är vi helt klara inför helgens tre Julkonserter, det har varit soundcheck och sen gjorde vi hela konserten från början till slut!
Jaa, hur gick det då?
Jovisst, det drog ut på tiden och det var väl en hel del flippar & floppar hit och dit!
Men jag lovar att imorgon kommer det verkligen gå som en smäck helt klart! :)






 

Av Hanna Boman - 11 december 2015 17:24

Yes, nu idag var jag hos Viktväktarna den här veckan.
Och denna veckan har det satts igång ytterligare ett NYTT program att lära sig följa, det kallas nu för SmartPoints.
Eeh, väldigt mycket nytt att få in på en gång. Men jag har fått lite (vet inte om man ska skriva det här)...huvudbry av allt jag läst om i Facebook-gruppen "Viktväktarna Online" denna veckan angående det NYA.
Så därför var det riktigt skönt att få ta sig på möte idag hos Stina och få höra om det lajv. :)

Men hallåja, vad visade vågen idag då jag ställde mig på den?
Behöver jag säga att jag blev glad? För det blev jag, då den snälla vågen visade 60,0 kg vilket resulterade i -0,2 kg.
Jabidabidoo, jag är NU då nere på min MÅLVIKT igen.

TACK snälla vågen för detta resultat! :)



 





 




















 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards