Alla inlägg den 27 december 2015

Av Hanna Boman - 27 december 2015 23:21

Jodå, i eftermiddag/kväll åkte jag ut till Fågelmara missionskyrka (fick skjuts) för att få se och höra Dan-Inge & Emma & Frida & Elin från Sösdala. Och de sjöng & spelade fantastiskt bra, så roligt att få komma och höra dem helt klart! :)

Sen efter så var det kyrkkaffe med smörgås & kaka, gott! :)







   




 










 

Av Hanna Boman - 27 december 2015 15:08

Jaa, så kan man ju kalla dagens gudstjänst...för "Musikgudstjänst".
Mycket sång & musik av Amanda & Johnny & Jan & Niclas.
Lite svängiga låtar/sånger och även lugna också förstås. :)

Hampus Flyman som läser på Teologiska högskolan predikade idag så bra och duktigt! :)

Ptja, sen efter gudstjänsten var det Mingelfika i vanlig ordning. :)






 




 








 


Av Hanna Boman - 27 december 2015 01:03

Denna dagen eller kvällen har spenderats hemma hos pappa & Charlotte.
En väldigt trevlig samvaro, med mat och lite lekar...eller ja, det var ju en lek!
Meny:
* Morotssoppa & miniscones
* Torskrygg & pressad potatis & sås
* Glass & chokladpinnar & rippel av saffran
Jaa, det dracks ju kaffe till också förstås...till efterrätten!

Mycket gott! :)

Senare sen på kvällen så bar det av till Biostaden för att se "En man som heter Ove".

En relativt bra film ändå, tycker jag nog...trodde nog att det skulle vara en mer komedi, och jag ger den 3+ av 5 möjliga! :)


TACK för en trevlig kväll, alltid lika trevligt! ;)









   


 






 








         


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards