Alla inlägg den 24 december 2015

Av Hanna Boman - 24 december 2015 17:13

Nu är Henrik & jag hos mamma, och vi har ätit jullunch som alltid är lutfisk & potatis & vit sås & gröna ärtor på självaste julafton. Gottigottgott! :)

Lite julklappar: trisslott (den är inte skrapad än utav mig) & pengar & polkagrisstång & minitriss (är inte heller skrapad)...jag väntar lite med det, hehe! :)

Sen har det blivit Kalle Anka också som man alltid ska se varje år, fast något år har man ju faktiskt missat det...men man har ju klarat sig BRA ändå.




 



 

Av Hanna Boman - 24 december 2015 13:44

Idag är det ju då Julafton och man har redan varit ute i kyrkan på Julkrubba.
Amanda Dahl sjöng och spelade många fina julsånger, alltid lika roligt att höra henne sjunga...man blir så glad! :)

Julevangeliet lästes och vi fick gå en runda i kyrksalen för att göra olika saker, bl a tända ljus i ljusbäraren och lägga en sten i korgen för förböner. :)

Jaa, och tyvärr blir det inte några egentagna bilder...satt inte så bra till för att göra! ;)

Efteråt var det lite glöggfika med pepparkakor, mysigt & gott! :)






 








 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards