Alla inlägg den 4 december 2015

Av Hanna Boman - 4 december 2015 23:40

Jomen visst har jag varit bort till Viktväktarna idag, och jag brukar ju vara där en gång i veckan och nu då blev det idag! :)
Hur vill du må i jul?
Ja, det var vad mötet handlade om idag!
På en skala 1-10, hur vill du mår på julafton?
Det där kan väl kanske vara en svår fråga, om man inte varit viktväktare så många jular som jag har varit nu t ex.
Hehe, jag brukar sällan en sån där fråga direkt av Stina har jag märkt nu den sista tiden. Medan det finns andra som får det istället, och kan ju kanske bero på att jag är GULDMEDLEM...hmm! :)

Men oj, vad visade vågen idag då jag ställde mig på den?
Jodå, idag blev jag verkligen en stor och glad vän med vågen igen.
För den var ju snäll och visade 60,2 kg, som resulterade i -0,5 kg.
Nu så är det inte alls långt kvar tills jag är nere på MÅLVIKTEN igen!

TACK snälla vågen för detta resultatet denna veckan, jag blev ju jätteglad! :)












 





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards