Alla inlägg den 15 november 2012

Av Hanna Boman - 15 november 2012 22:33

Idag när jag satt på en bänk inne på Wachtmeister så fick jag ett ryck att ringa ner till Hårfixarna för att få mina skadade naglar tillfixade igen (hoppades väl då på att få en tid "direkt", när jag ändå var ute på språng). Men jag fick tiden klockan fyra på eftermiddagen...så det blev ju en akuttid i alla fall, hehe!

Ibland eller ganska så ofta förstår jag mig inte på mina naglar som bara går sönder typ nästintill hela tiden, lite bläää för det!


 

Före


        

Efter

     

Av Hanna Boman - 15 november 2012 13:28

Redan varit nere hos viktväktarna idag ja. Anledningen till det är för att jag inte hinner med eftermiddagstiden, för jag ska iväg.

Denna veckans möte handlade mycket om sömn och stress. Att har man dålig sömn så blir man stressad av det och visevärsa. Man blir trött av att man inte kan sova en hel natt kanske. Sedan pratades det om livskvalitet och att man ska tänka på sig själv kanske en dag i veckan och görq det man själv bara tycker om. Till exempel att man tar vara på sig själv, att bara få vara liksom.


Jaha, och så kommer vi till det här med vad vågen visade idag när jag ställde mig på den. Eh, vill ni veta? Javisst, okej då. Den stannade denna veckan på 61,7 kg som då visade ett plus på 0,9 kg.

Och vad kan felet vara här nu då?

Jomen visst, det kan ju vara för att jag inte fösöker skriva upp vad jag typ stoppar i munnen.


Bättre lycka nästa vecka Hanna!


 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards