Alla inlägg den 25 november 2012

Av Hanna Boman - 25 november 2012 22:39

Har även hunnit vara på en eftermiddagsgudstjänt uppe i Metodistkyrkan/Emanuelskyrkan. Där Walla Carlsson höll i hela gudstjänsten. Tror väl knappast att ingen visste vad de skulle göra, hehe!

Det sjöngs en hel del sånger, vet inte om de brukar göra det annars också. Men det är alltid trevligt att sjunga psalmsånger i den mån man kan dem förstås, hehe (denna gången kunde jag väl de flesta, eller)? Jodå, det kunde jag.

Många fina vittnesbörd av en del från Metodistkyrkan, som berörde på många olika sätt!


Av Hanna Boman - 25 november 2012 22:05

**Idag så traskade jag ner till Pingstkyrkan i typ hundranittio, var lite lagom sen i starten...men hann ner och var väl på plats fem minuter innan gudstjänsten började. Kan ibland kännas lite sent tycker jag, hehe!**


En fin gudstjänst som handlade om mission i andra länder. Fick ta del av predikan av Caroline Jarwa som har varit nere i Mellanöstern i tre och ett halvt år som missionär.

Det var även kollektgång!









 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards