Alla inlägg den 12 november 2012

Av Hanna Boman - 12 november 2012 21:37

Ännu en måndagkväll med övning inför julkonserterna.

Pssst, denna måndwgen har jag inte suttit och lyssnat på Spotify för att öva lite julmusik innan. Mitt himla Spotify funkade igårkväll hur bra som helst och jag lyssnade på allmöjlig sorts musik, men dock inte idag så. Attans med!

Men övningen gick ju bra i alla fall, och den här gången förökte jag att släppa noterna vilket gick hyfsat okej. Så snart sätter väl sig sångerna och det känns ju bra!

Jag ska bara få till det här med mitt Spotify så jag kan lyssna hela tiden utan några problem, men då måste man ha en betalning och betala en summa per månad.

Då slipper man dessutom all reklam mellan var och varannan låt också, vilket jag kan tycka är skönt!

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards