Alla inlägg den 27 november 2012

Av Hanna Boman - 27 november 2012 22:25

Men ojdå, jag har ju verkligen INTE varit på någon av de tidigare adventskörövningarna i år...fast ikväll tog jag faktiskt ut och det kändes helt okej, jag var taggad.

Nää, inte riktigt kanske...eller? Enda tanken har varit de sista dagarna nu att "jag vill ju vara med och sjunga på första advent". Och de tidigare veckorna har jag verkligen inte orkat ta mig någonstans efter badet.

Jag har även här lyssnat och hört tre av sångerna via Spotify, kändes ju på det viset lite lättare att vara med och sjunga också. Även om det kan vara småsvårt att bara komma till den allra sista övningen (visst, vi kommer ju att öva på söndag också...innan gudstjänsten, men det var ändå den sista övningen).


 

Av Hanna Boman - 27 november 2012 22:03

Har varit och badat idag, det jag brukar göra på tisdagseftermiddagarna nu. Hmm, när jag kom dit idag så kände jag att jag bara ville vara lat i vattnet idag och det var jag ju också. Var ganska trött även denna dag, så då fick det bli på det viset...hehe!

Så jag tog på mig en WettWest och flöt bara omkring vilket kändes rikitig skönt måste jag ju ärligt säga!

Det var verkligen inte så värst många i bassängen idag heller, och har väl inte varit på de sista veckorna heller faktiskt. Så därav anledningen till att det var enkelt att bara ligga på rygg och flyta omkring hur man vill utan att krocka med någon nästintill jämnt och ständigt typ!



 









 


Av Hanna Boman - 27 november 2012 21:48

Ojdå, idag har jag varit nere på Arbetslivsresursen igen på en obligatorisk samlig med övriga arbetslösa. Där vi då fick lära oss hur ett CV ska se ut. Tidigare jag jag haft jobb i mitt liv där jag faktiskt har sluppit skriva något CV. Har fått eller fixat jobb via kontakter och sådär.

Men det kändes bra att verkligen få veta hur ett rikitigt CV ska se ut. Fast jag kan tycka att det är lite småsvårt att tsa till mig all info när det sitter andra i en samlig också, men kändes ändå ganska så bra.

På torsdag ska jag ner igen för att testa och skriva ett CV och då ihop med coachen, så får väl se hur det kommer att gå...men det kommer ju säkert att gå alldeles perfekt, hoppas på det i alla fall.


 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards