Alla inlägg den 19 juni 2020

Av Hanna Boman - 19 juni 2020 21:47

TEMADAG!

 

 

 


Idag så är det då tydligen FRISÖRENS DAG, och det måste väl nästan uppmärksammans lite va! Jag kan ju ibland tycka att det är ganska roligt att kolla på olika frisyrer ibland, och då kan det ju oftast vara via google!



#frisörensdag2020






 







   








   






 







   

Av Hanna Boman - 19 juni 2020 13:22

 









 








 











Av Hanna Boman - 19 juni 2020 12:52

Nu blir detta oxå ett lite "försenat" inlägg, eftersom detta hände ju igår då det var "LÖVMARKNAD"!

Vi träffades ute på stan för att gå på lite av den "lilla LÖVMARKNADEN"

Men eftersom den la av redan vid tretiden, så fick det bli en runda in på Cityhallen för att 

köpa något att dricka...sen därefter fick det bli "långpomenaden" hem till mig.


Så här satt vi och pratade om ditt & datt i massa/många timmar, visste knappast att tiden 

kunde gå typ så fort...



TACK Anna för en trevlig & mysig pratkväll tillsammans med dig igår!

   






 




Av Hanna Boman - 19 juni 2020 12:29

 



HOPPSAN!

 


Nu så har man ju inte varit till ViktVäktarna på nån LIVE-sänd Workshop just idag, för det var ju som vanligt igår då det var torsdag...men blev inte att jag uppdaterade då. Och så för den delen så blev det inte att jag var med på någon LIVE-sänd workshop, hade tänkt vara med på den allra första...men kom inte med av nån outgrundlig anledning.

Men jag ställde ju mig på vågen här hemma i alla fall, precis som vanligt! Och den visade 71,4 kg som resulterade i -0,1 kg. Jodå, ett litet MINUS blev det ju i alla fall!



#inställt #caronapandemin  #covid19









 










 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards