Alla inlägg den 17 juni 2020

Av Hanna Boman - 17 juni 2020 22:23

Nu brukar ju inte Henrik och jag vara hemma hos mamma en onsdagkväll, men så blev det den här gången.

Och då så blev vi serverade korv & potatismos, och Henrik hade kökstjänsten när jag kom dit.

Riktigt gott med korv potatismos.


Efteråt sen så spelade/lekte vi lite "Lagt kort ligger", för jag köpte en "stor-kortlek" i SecondHand i lördags. Men vi slutade sedan med att spela "Finns i sjön", fast vi tyckte väl att kortlekan var lite för stor just då!








 











 

Av Hanna Boman - 17 juni 2020 20:52

Nu så har jag äntligen varit hos världens bästa Frida och fått en helt NY frisyr!

Jag blir alltid lika nöjd efter att ha varit där, vet inte vad jag har mer att säga...








     

Förebilder

 

 

 

 

 

 

...och så lite klegg/gojs i håret

 

 

 

 

 

 

...sen så lite "mellanfika"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

Efterbilder

 

 

 

 

 


TACK bästa Frida för idag, jag blir ju alltid lika nöjd!


          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards