Alla inlägg den 27 november 2014

Av Hanna Boman - 27 november 2014 23:20

Jaha, och då var det finalen av Halv åtta hos mig för den här säsongen. En riktigt trevlig vecka som då var i Grand Canaria inte att förglömma, eftersom det alltid annars har sänts från Sverige.

Men denna kvällen så var de hemma hos en 52-årig man och han var verkligen en duktig man i köket.

Jodå, även efter denna kvällen så är jag sugen på att prova och göra efterrätten någon gång. 


~~Förrätt~~

Toast Skagen


~~Varmrätt~~

Peters specialare

Lyxig husmanskost


~~Efterrätt~~

Mammas Elsas Mazarinkaka

Barndomskakan





   


 




Poängställningen:


Birgitta: 24

Pablo: 21

Elisa: 23

Peter: 27






    



Av Hanna Boman - 27 november 2014 21:55

Och då har man varit borta hos Viktväktarna igen eftersom det är ju torsdag idag, tada!

Vad pratades det om denna dagen då om inte Adventsfika och alla glöggkvällar som nu är fram till jul och även alla julborden som hägrar. Nu är det en månad med en massa gott & mys i alla vrån, hehe!



Adventsfikor & glöggmys avlöser varandra!



Ojojoj, men vad sa vågen idag då om jag nu får skriva "usla" vågen...fast jag är nog lite småironisk ändå, hehe!

Aja, det blev ju ett plus även denna veckan och vad det anbelangar vet jag nog inte...men har kanske ätit lite mer sötsaker än vanligt. Äsch, struntsamma...det blev ett plus i vilket fall som helst och inte mycket att göra åt, för jag fick ju "bjuda" på detta plusset även denna veckan...precis som jag sa till Stina, då vågen bestämde sig för att stanna på 60,1 kg som då resulterade i +0,5 kg.

Alltså nu ligger jag ju på min MÅLVIKT igen och de tidigare veckorna har jag ju legat en bra bit under, så jag är nöjd! 





 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards