Alla inlägg den 16 november 2014

Av Hanna Boman - 16 november 2014 17:19

Javisstja, idag efter gudstjänsten så träffades kommitén till Julbuffén en sista gången innan lördagens begivenheter...hehe!

Så då behövde ju de i kommitén lite mat och fixade & donade med mat under gudstjänsten, eller om det var efter...vet inte så noga. Jag är ju inte med i den här kommitén, men blev bjuden på lite "lunchamat" ändå...och det vart verkligen inte alls fel. Mums filibabba skulle nog jag kunna säga om detta!






 

Fläskkarré med klyftpotatis

&

rostade rotfrukter


 

Efterrätt:

Kaffe & tårta

...men tro nu inte att jag drack

kaffet utan mjölk





Av Hanna Boman - 16 november 2014 16:40

En fantastikst fin & bra gudstjänst idag med bland annat sång av Linnea Håkansson, våran fantastiska sångfågel i kyrkan!

Predikan av Ingrid Weiber som annars tillhör Emanuelskyrkan, fast vi "hänger" ju ihop nu mer Equmeniakyrkan...eller hur man nu ska säga, hehe!

Jaa, för vi brukar ju ha gudstjänster även där ibland också...och även Bibelfrukostar också ibland.





 

Linnea Håkansson




 

Ingrid Weiber





 

Lite Mingelfika

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards