Alla inlägg den 13 november 2014

Av Hanna Boman - 13 november 2014 21:10

Ikväll har vi då haft MUS-möte i kyrkan och vad det innebär så får jag ju inte säga så väldigt mycket om vad som sas, med beslut och annat...men det var ett bra MUS-möte i alla fall som alltid, om jag nu får säga vad jag tycker och det får jag ju. Ärligt talat så tycker inte jag att det är så tråkigt, som kankse en del andra kan tycka då det ska vara styrelsemöte t ex.


Alltid lika trevligt och man får ju gofika till på köpet!

Ikväll var det ju jag som hade inledningen, och jag hittade en "ny" bok hemma hos mig idag typ. Äsch, så himla ny är den ju inte för mig förstås...men annars så brukar jag ju alltid läsa ur Under ytan och den hittade jag inte här hemma i all hast. Så då fick det bli en text ur Minutbibeln istället, som var minst lika bra...eller hur?





 

Jaop, och denna läser jag nästintill

alltid ur då



 

Men nu så tog jag en test ur

denna istället



   

 Gofikat








Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards