Alla inlägg den 14 november 2014

Av Hanna Boman - 14 november 2014 18:57

Oooh, yes...jag har varit på gymmet även denna dagen och då fick jag träffa min PT...haha, hörde ni? Hmm, jag har en PT!

Nja, eller jo...det kan man väl säga att hon är! Jag ville lägga på lite fler maskiner och då hade vi planerat in att jag skulle vara där idag klockan 14, men jag var ju inte där förrns klockan visade 14:01...oups, haha! 

Så nu har jag fått två till maskiner att träna på och det är en som heter R 30 (tror jag), men den tränar och stärker ryggen i alla fall. Sen så blev det lite att jag ska lyfta hantlar också, så nu har jag ju då hela 8 maskiner att hålla på med och det kommer kännas så himla bra...känner mig fortfarande tagggad till att gymma.

Eeeh, jag vet fortfarande inte vem det är som slagit något hårt i huvudet på mig...för jag är ju fortfarande #supertaggad till att ta mig dit!






 

Av Hanna Boman - 14 november 2014 12:10

Jepp, för er som läste mitt inlägg igår om att jag  hade inledningen till MUS-mötet igår...läste ju då säkert att jag läste ur en helt annan bok än vad jag brukar göra.

Och jag har haft "Minutbibeln" i min ägo sedan x antal år tillbaka, man aldrig läst ur den...fast tänker nog börja göra nu faktiskt.

Hmm, kommer ju nog säkert bli jättebra tror jag!







 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards