Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Hanna Boman - 24 oktober 2013 21:20

Jahaja, och så har jag ju hunnit med att ta mig till viktväktarna idag också...för det är ju torsdag!

Denna veckan pratades det om "Har du koll?" Alltså vad kan völ menas med detta om inte

~Vad man stoppar i munnen?~

~Planera ProPoints-budgeten från dag till dag!~

Men gör "lilla jag" det? Njaej, inte att smack...hehe! Men man kanske ska sätta igång och göra det, eller vad?

Psst, för då kan jag ju kanske komma ner till min egentliga MÅLVIKT igen, som då är 60 kg.

Fast vad jag tänker om den tanken just nu tänker jag nog inte ta upp här!

För er som brukar läsa min blogg och just dessa inläggen framförallt, tror ju jag nog att ni kan räkna ut själva va, eller hur?


Sen så kommer den stora frågan nu då, vad vågen stannade på idag när jag ställde mig på den.

Tja, jag äe väl nöjd...men jag trodde väl på att det skulle bli ett minus denna veckan också, fast dock inte tyvärr!

Hm, jag kan kanske ha mina föraningar på vad det kan ha varit som inte kunde vara minus.

Men nej, inte ens detta kommer jag tala om här...och inte annars heller för den delen!


Ojdå, men vad sa vågen då? Jomen visst, den visade 61,5 kg och det resulterade i +0,2 kg.


Nja, lite besviken blev jag väl nog ändå...fast jag får leva med det och ta nya tag till nästa vecka förhoppningsvis!





 

Av Hanna Boman - 24 oktober 2013 19:57

Hjälp vad det var längesedan jag var hos frissan och klippte mig nu, nästan ett år sedan. Fast jag har ju varit där nere och klippt luggen i omgångar förstås, men det övriga håret har bara fått växa och blivit riktigt långt!

Så jag kan ju säga det också att det var ju riktigt skönt att få bli lite ompysslad idag då.



           

   Förebild



   

Efterbild



TACK Frida för att du är så duktig, jag är supernöjd! 











 


     





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards