Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Hanna Boman - 10 oktober 2013 19:28

Skit & Piss & Pannkaka!


Jaha, den här gången starta jag detta inlägg såhär och är riktigt bitter på mig själv just NU!

Men först så börjar jag med att skriva och berätta om vad mötet handlade om idag, precis som vanligt...hehe!

Och denna veckan handlade det om; "om jag hade mer tid..."


~~~KÄNNER DU OCKSÅ SÅ? DET KAN VARA OLIKA SAKER SOM VI SKULLE

VILJA HINNA MED MEN VI KÄNNER ATT VI INTE RIKTIGT HINNER.

I ÄRLIGHETENS NAMN ÄR DET KANSKE VISSA SAKER VI

TENDERAR ATT INTE HINNA MER ÄN ANDRA?~~~



HUR SER DITT DYGN UT?

TID FÖR...



  • Sömn
  • Jobb
  • Familj
  • Hushållssysslor
  • Fritid
  • Viktminskning
    (t ex ViktVäktarna möten, träning, matinköp, matlagning)
  • Annat 
     
     
    Jahaja, och NU så kommer vi väl till detta som vad den där "usla" vågen talade om då JAG ställde mig på den.
    Det var inget roligt resultat om man säger så, ååååh...detta trodde jag väl aldrig, eller? Svar: "NEJ!"
    Och vågen visade denna veckan på 62,1 kg och det resulterade i +0,9 kg.
     
    Åååh, Hanna! 
    Nu så fick du ju betala 130 :- på grund av detta, vilket troligtvis är att jag nu har blivit månadsmedlem igen...eller?
    Jaop, jag ska nog bannemig skicka ett sms till Stina imorgon och fråga henne!
     
     
     
     




 

Av Hanna Boman - 10 oktober 2013 19:00

Idag så träffades Karin och jag lite huxflux, efter lite chatt och sådär.
Med andra ord så hade vi inte planerat detta långt i förväg precis. ;)
Utan klocka kvart över tre så träffades vi nere på Café Tre G för en liten fika.

Trevligt & gott, så tack för idag Karin! :)

Cafe Latte & räksmörgås

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards