Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Hanna Boman - 25 oktober 2013 22:50

Haha, här är ett av Youtube-klippen som visades ikväll

Av Hanna Boman - 25 oktober 2013 22:33

Ojoj, ikväll har det varit Youtube-klipppskväll i kyrkan på Fredax. Riktigt skoj även om jag kom lite sent, men bättre sent än aldrig...eller hur?

Med em sådan här kväll så ska alla samtliga ta med sig två till tre olika youtube-klipp som man tycker om, sen sätter man poäng 1-10 på samtliga klippen.

Eeeh, jag var väl inte sådär jättepigg ikväll så jag satt koncentrerat och tittade hela tiden. Men det är ändå kul med en sådan här kväll per termin ungefär (vi hade det första gången i våras, hehe).


Sedan så hade vi en så kallad mellanakt med lite sconesfika som Kristofer hade bakat.

Mmm, vilka goda scones och sen lite marmelad på & kaffe till så var kvällen räddad!


Efteråt sen så var det till att fortsätta kolla klart på samtliga youtube-klippen och poängbedöma dem också förstås, fast då satt bara Kristofer & jag och pratade ute i serveringslokalen istället.



/Tjingeling





 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards