Direktlänk till inlägg 8 oktober 2013

Irriterad & besviken

Av Hanna Boman - 8 oktober 2013 16:29

Nu blev ju jag riktigt irriterad & arg på mig själv. Jag tog mig till bussen för att ta mig till Habiliteringen och ha en sedvanlig habiliteringsplan. Eeeh, det börjar meed att jag missar den bussen jag hade tänkt och ta. Så nästa buss var väl lite sen till på köpet, tack för det!

Smockfullt med folk på hela bussen och det gjorde väl inte saken så värst mycket bättre heller, eller hur?

Så när jag gick av bussen nere vid Annebo och tog mig upp mot Habiliteringen...så visste ju jag att jag var grymt sen från början, så någon klocka tittade ju inte jag på en gång under promenaden upp. Kommer upp och in på plats där det finns en jättestor klockan på väggen som man bara inte kan missa. Då visade den 14:20 och där skulle jag ju då ha varit klockan 14.


Vad tänkte jag då? Jag tror inte att ni vill veta, men jag var ganska så arg på mig själv. För varken sjukgymnast eller arbetsterapeut dök ju upp där då jag satte mig i väntrummet.

Så jag satt ju där ganska länge och funderade på om dem skulle dyka upp, men neeej...det gjorde de ju förstås inte.


Usch & fy på dig Hanna, detta var väl inte bra alls!






    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Söndag 19 maj 21:29

kommer tas bort från detta inlägget o blir ett helt nytt inlägg, som vanligt liksom!!!! ...

Av Hanna Boman - Söndag 19 maj 17:09

Vilken fantastisk gudstjänst det har varit idag på PINGSTDAGEN! I början så var det dop av en som vill leva med Jesus och vara kristen resten av sitt liv!           Dopakten     Strax därefter så var det barnen som fick springa fra...

Av Hanna Boman - Lördag 18 maj 22:12

Vilken fantastiskt härlig och fin kväll man fått vara med om den här kvällen! En kväll där det sjungits Saliga sånger som man verkligen ville sjunga hur många sånger som helst av dessa gamla godingar/klassiker!             Ruth & Patri...

Av Hanna Boman - Fredag 17 maj 23:31

Den här fredagen var väl lite bättre än förra egentligen! Först så blev jag hämtad för ledsagningen uppe vid Huvudentrén idag, för det var ju där jag var från början! Men efter det då så blev det en tur in till "storstan", för jag behövde ta mig ...

Av Hanna Boman - Fredag 17 maj 19:23

Nu så var ju jag till Ortopedtekniska i mars månad, och provad ut nya skor... vilket då gick alla tiders. Sen så var det väl kanske inte det lättaste att bestämma sig för vilken sorts skor eller vilken färg jag ville ha. Det var väl kanske meningen...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards