Alla inlägg den 18 december 2022

Av Hanna Boman - 18 december 2022 16:22

 



Wooow, vilken fantastisk gudstjänst man kom till idag då. I veckan så läste man på Facebook att det söktes sångare till gudstjänsten, jag la in om en liten kommentar där och svarade: "Jomen, jag skulle kunna tänka mig att hänga på..." Så jag var där redan strax innan halv tio idag och övade med övriga som var: Elin & Rebecca & Bettan & Inger & jag & Morten, vilket gick bra och det var ju roligt att sjunga igen!








 

Predikant: Niclas Madestam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kyrkafika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 18 december 2022 16:03

HOPPSAN!



Igår så var det lördag, och då även Jobblördag för mig. Enligt schemat var det dock inte min jobblördag, men eftersom jag inte kunde jobba förra lördagen så ville jag bara göra ett litet inhopp igår sådär huxflux.

Min jobbtid var ju som den brukar vara klockan 11-14, varför ändra på det liksom?

Dagen igår gick bra att jobba, kanske inte jättemycket folk som man kanske hade trott...men vi hade ändå att göra vilket funkade bra!



#pingstkyrkankarlskrona  #pingstkyrkansecondhand

#stämjärnet  #gullbernavägen4

 

 


#2kopparkaffemedmjölk   #1lokapäron

#1ciabatta  #toscalyx

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards