Alla inlägg den 15 december 2022

Av Hanna Boman - 15 december 2022 23:44

Nu ikväll så har vi haft en väldigt trevlig JULFEST för ledarna i kyrkan, och detta var ju då min första julfest för ledarna!

När vi först kom dit så började vi att pyssla och göra ett varsitt mini pepparkakshus vilket var riktigt kul att göra, med kristyr & minimarshmallows & smarties! För att bygga ihop husen så använde vi Baking glue, vilket gick väl lite sisådär...men det blev ju många fina hus av oss samtliga!


När pysslet sedan var nästintill färdigt, då var det dags för lite mat som denna kvällen blev tacos...vilket var väldigt gott! (jag är ju inte den som äter det så värst ofta)!


#ledarnasjulfest2022


#minipepparkakshus   #bakingglue  #kristyr  #minimarshmallows  #smarties



#tacos  #julmust

#köttfärs   tortilla #tomater  #sallad  #tacosås  #rivenost  #gurka  #skivadbanan 

#cremefraiche #nachochips 


 

 

 

 

 

 

 

 

 


Efter att vi hade ätit, då var det dags för lite lekar. Ja, åtminstone en lek som jag inte nu minns vad den hette. Så då kommer jag ju inte kunna återberätta den heller, men tror väl nog att ni klarar er ändå va!




Därefter sen så blev det lite fika, som innehöll kaffe & godis & skumtomtar. Fanns väl en del som 

åt upp sitt pepparkakshus med (hehe, jag var en av dem...som åt upp mitt)!



#kaffemedmjölk  #godis  #skumtomtar  #minipepparkakshus


Mot slutet av kvällen var det då dags för julklappsspel/lek, och då fick vi en nummerlapp

Julklapparna var numrerade. När vi alla hade fått sig en julklapp, då fick vi byta med varann

om vi ville!




#noblesshavssaltcrisp


#wobblo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   


Detta var min julklapp, som jag fick...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TUSEN TACK för en underbart trevlig & rolig kväll, som jag

sent kommer att glömma!


      





















 










Av Hanna Boman - 15 december 2022 15:23

TOKIGT/KNASIGT!

 


Tjosan, här tar jag mig till Habiliteringen idag utan nån anledning egentligen! För när jag kommer dit och in i väntrummet, satt det verkligen en hel del människor (brukar inte vara vanligt då jag kommer dit...).

Men samtliga av dessa blev inkallade till sina olika sorters tider/kallelser.


Ett tu tre ringde min mobil, och då var det hyrläkaren som ringde mig. Tydligen så hade väl inte jag läst kallelsen ordentligt, för det skulle bara vara ett telefonmöte från klockan 13 idag!

Medan jag hade honom i luren, talar jag om att jag sitter i väntrummet utan att jag väl egentligen vet varför. Så då kommer han ut till mig i väntrummet. Och då går vi in i ett rum o sätter oss istället!



#regionblekinge  #habiliteringen


#läkarbesökutananledning

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards