Alla inlägg den 13 december 2022

Av Hanna Boman - 13 december 2022 22:32

Nu i år så fick jag verkligen se Karlskronas Lucia uppe på Wachtmeister, vilket kändes stämningsfult och fint av det jag såg...nja, det var ju inte fullsatt med folk runtom. Men ändå lite småsvårt att se, fast man hörde ju vad de sjöng...vilket var fint och bra!


#wachtmeistergalleria

#karlskronalucia2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

Av Hanna Boman - 13 december 2022 21:18

Alltså, som jag har väntat på dessa skorna! Jag var på Ortopedtekniska i augusti senast och gjorde en beställning av ett par nya skor, sen därefter har det verkligen tagit jättelång tid (alldeles för länge, enligt mig)!


Men i förra veckan så ringde dem och talade om att skorna var komna, vilket gjorde mig glad att äntligen få komma dit för att både få prova och även få följa med mig hem.


Detta var nog verkligen första gången nånsin som de satt som en smäck på fötterna direkt, så himla skönt att de fick följa med mig!


#regionblekinge  #ortopedtekniska

#provaochhämtanyaskor








   















 







 








Av Hanna Boman - 13 december 2022 10:34

GÅRDAGENS DATUM!

 

Hoppsan!

 


Om man nu tämker efter hur gårdagens datum var, med tanke på en massa tvåor...så tänkte jag väl litegrann på det igår, men blev dessvärre inte att det uppmärksammades av mig. Sorry!


Hehe, nu tror jag väl inte att det är så väldigt många som tänker eller bryr sig så mycket som jag verkar göra.


Men jag är ju som jag är, det är bara att finna sig i det!




#enmassatvåor  #gårdagensdatum

#221212

 

 

 

 

 

 

 


221212

 

 

 

 

 

 

 





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards