Alla inlägg den 17 oktober 2019

Av Hanna Boman - 17 oktober 2019 20:34

Ojaa, visst är det torsdag igen och jag som många andra har ju varit till ViktVäktarna. Och den här gången så var jag där endast på eftermiddagstiden, hade väl tänkt att ta mig dit vid lunchen först...men ibland blir det inte alltid som man vill!

Det spelar ju egentligen ingen roll vilken tid man tar sig dit, utan att man ta sig dit överhuvudtaget!



Ät mer färgglad mat


Hälsosamma matvanor börjar med hela spektrumet av frukt och grönsaker. 

Det är därför din NollPointslista är fylld med dessa. Men när provad du senast någon ny sort? Att byta 

ut och variera det man äter gör maten mer intressant och roligare.



ATT GÖRA

Välj en grönsak/frukt som är ny för dig. Låt WWappen göra jobbet med hjälp av följande steg:

(nej, nu går det ju inte att förklara här hur veckans kort menar...eftersom det är bilder & text).



Så därför nu dags att tala om vad den där usla vågen visade, för idag var den verkligen usel!

Fast det hade nog sina förklaringar, som jag inte kommer ta upp här...


Känns inte jättekul att tala om vad den visade för siffror, men jag gör ju det varje vecka så

varför inte denna veckan?


Jepp, idag visade den hela 70,2 kg som då resulterade i +2,0 kg.


Snälla vågen, du vet ju varför du gav mig detta PLUS...så nästa vecka vill jag att du 

visar ett rejält MINUS!









 


Av Hanna Boman - 17 oktober 2019 15:21

Jahaja, idag är det tydligen GRYNKORVENS DAG så ytterligare en TEMADAG bland dessa TEMADAGAR!


Och njaej, jag vet inte riktigt vad jag ska säga/berätta...för det är nog inget som jag har ätit. Eller har jag det egentligen? Hehe, när jag kikade o googlade fram bild på just GRYNKORV...så nog sjutton har jag väl gjort det.

För jag har troligen käkat det ihop med ROTMOS.


Äsch, jag är inte så jättesäker på det ärligt talat!





#grynkorvensdag2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards