Alla inlägg den 25 oktober 2016

Av Hanna Boman - 25 oktober 2016 22:49

Jajemen, nu ikväll så har vi haft övnng igen och den här gången var det sista övningen innan årets Höstkonsert som går av stapeln på lördag (29 oktober klockan 18 i Pingstkyrkan).

Ikväll så stod vi uppe på estraden nästan hela tiden, för och se hur det gick (tror jag)...själv hade inte jag tänkt att ta mig upp, men fick la göra ändå, hehe!


Jepp, vi kommer väl sjunga sammamlagt 8 sånger...och det är de sångerna som vi har övat in nu i höst. Sedan så kommer det ju bli en och annan gammal goding också, som vi har sjungit tidigare.


Det här kommer bli en bra Höstkonsert! 











 

Av Hanna Boman - 25 oktober 2016 22:23

Idag under eftermiddagen så träffade jag Natalie på stan, och då tog vi oss in på Gelato...för det var dit vi skulle ta oss.

Jag tycker att det nästan alltid är svårt och bestämma sig vad man ska välja o äta, lite samma sak idag faktiskt.

Men gick ganska fort idag ändå, hehe!

För det jag ville ha, var ju mat och då fick det faktiskt bli Bakad potatis med lax & sallad melon

Och det var så gott, för jag tycker det är jättegott med Bakad potatis.




Sen så fick det bli en efterrätt också, för att Natalie tyckte att jag skulle ha det...hehe!

(så jag "vågade" ju inget annat)....Vanilj -och jordgubbsglass fick det bli, så vanligt...men ändå så gott!




     








   





TACK för idag Natalie!

  














Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards