Alla inlägg den 13 oktober 2016

Av Hanna Boman - 13 oktober 2016 23:13

Idag har jag varit en snabbis till Smarteyes, bara för att jag nån kväll i förra veckan fick för mig att jag hade lagt mina kontaktlinser i fel linskopp (alltså den högra linsen i vänsterkoppen o den vänstra linsen i högerkoppen).

Jag kände mig väl lite halvt om halvt sedan dess, så jag ringde till dem igår för att boka en tid.

Hehe, sedan så gick det ett tag...då ringde dem upp mig och bad mig bara att kolla på linserna (när jag tog ur dem på kvällen). För min vänsterlins är det ett litet brytningsfel på, eller det är brytningsfel på vänsterögat och då kan man tydligen bara kolla vilken lins som är vilken.

Och då tog hon ju bort mig från den tidsbokningen, så jag skulle slippa ta mig dit.

Så jag kollade o kollade många gånger om igår, men blev ju förstås inte klokare av det. 

Idag på förmiddagen innan klockan tio, så ringde jag upp dem igen o frågade ifall den där tiden klockan 15 fortfarande fanns kvar...vilket den fanns.

Så jag tog mig dit och de däringa linserna satt ju som de skulle på rätt ställe.

Hehe, jag var med om detta en gång i somras också...precis samma sak där att de satt precis som se skulle!


Så besöket idag tog väl kanske fem eller tio minuter, sen var jag lös & ledig igen.  








     



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards