Alla inlägg den 9 oktober 2016

Av Hanna Boman - 9 oktober 2016 23:32

Idag så firade vi gudstjänst klockan 16, och även då fick jag ju vara med om Nattvardsgudstjänst.

Det var lite småglest mellan bänkraderna, men vi som var där fick ju en bra gudstjänst.

Igår så hade vi ju Församlingens årsmöte och då fick vi som var där från både MUS (Mariedalskyrkans Unga Styrelse) & Församlingsstyrelsen ta oss fram till knäfallet och få förbön. Trevligt!







 









 

Mingelfikat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 9 oktober 2016 23:07

Jepp, idag blev det lite överraskningslunch hemma hos Martina & Morten. 

Hehe, så fick det bli idag eftersom jag skulle  ta mig på gudstjänst i Mariedalskyrkan också klockan fyra.

(var liksom inte inplanerat, utan det bara blev...)

Och på menyn hemma hos dem idag stod det: Laxpestosås med pasta sallad. Riktigt gottigt!


Sen så blev det lite kaffe också på maten...för Martina & mig!


Jomen visst, Set & Iris & Edin var ju också med förstås. Jona var hemma hos mormor & morfar!









 





TACK för idag Martina & Morten & Set & Iris & Edin!

  






Av Hanna Boman - 9 oktober 2016 22:13

Idag så har det varit Nattvardsgudstjänst och Second Voice var med o sjöng under gudstjänsten också, minns dock inte hur många sånger vi sjöng...men kan nog ha varit 5 stycken i alla fall och gick ju riktigt bra! Med tanke på att det bara vara nya sånger som vi har övat in efter terminsstarten efter sommaren (mnja, och nu är ju då detta av vad jag själv tycker/tyckte...)

Kändes verkligen roligt att sjunga idag med, till en relativt fullsatt kyrka!


Idag fick vi höra till Rodhe-Maria Karlsson som berättade om www.opendoors.se, hur det är i Mellanöstern. Och då var det ju till och med en extra insamling till Mellanöstern också.








 

RohdeMaria Karlsson

 

 

 

 


Second Voice

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

Nattvardsbordet framdukat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Kyrkkaffe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards