Alla inlägg den 3 oktober 2016

Av Hanna Boman - 3 oktober 2016 21:07

Nu ikväll så har vi haft Scoutgudstjänstscouttid, med andra ord då scouterna brukar ha sina träffar klockan halv sju på måndagkvällar.

Känns ibland lite avigt att ta sig till kyrkan en måndagkväll för att fira gudstjänst, men det är ju en dag som alla andra...eller hur!?

Det är ju trevligt att ta sig till kyrkan en måndagkväll också. Nu så var det ju scoutinvigning och även märkesutdelning till en del som klarat av vissa prov som att kunna använda en kniv & yxa & såg.





   




 





     

Scouthalsduken

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mitt fika efter gudstjänsten

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 3 oktober 2016 08:54

Jepp, när det var den här Regionsfesten ute i kyrkan i lördags så hade Britta Hermansson med sig en av hennes böcker till försäljning. Så då köpte jag ett ex av den, för att få lite o läsa...hehe!

Om nu ni skulle vilja beställa den eller så, så finns den att beställa på www.libris.se





Britta Hermansson








       








Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards