Alla inlägg den 27 december 2014

Av Hanna Boman - 27 december 2014 12:34

~~Jodå, jag är fullt medveten om att igår var det Annandag jul...men

hann inte riktigt med att blogga om det då!~~


Men igår så promenerade vi bort till Pappa & Charlotte och var där till halv sju, fast så var det ju inte riktigt...utan efter att vi hade varit till kyrkogården så åkte vi direkt dit och då visade väl uret halv fem kanske.

Välkomstdrink, eller vad man nu säger var glögg & praliner.

Lite senare sen så serverades det middag och det var ju fredag, så varför inte ha fredagsmys då?

Med andra ord så blev det Tacos, som alltid är lika gott!

Javisstja, Sofia & Karin & Viktor var ju med också...och sist men inte minst, Amanda som är Viktors flickvän.



 

Min Tacotallrik




 



Sen så då klockan visade lite senare framåt halv nio, eller så...då blev det till att knata upp till bion för att se på film.

Och vad blev det för någon film då, om inte "Micke & Veronika". En helt okej film i mitt tycke, helt klart!

Vi gillade den allihop tror jag, men ingen film som man kommer tänka på eller minnas länge...utan bara för stunden!




 



 



TACK för en trevlig & mysig kväll! 

 




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards