Alla inlägg den 22 december 2014

Av Hanna Boman - 22 december 2014 16:58

Men hallå, det är ju bara måndag idag och jag har alla redan varit ner till Viktväktarna. Men så är det nu då det är jul och nyår och trettonhelg som ligger framför.

Då är det lite annorlunda öppettider, när julhelgen ligger som den gör...hehe!

Det var ju en hel del medlemmar som var där trots julen, på mötet var vi sex stycken och sen var det ju en hel del som bara kom och vägde sig typ. Men så är det väl innan jul.

Aja, jag behöver väl inte skriva så mycket om det nu längre va? Hehe!

Mötet idag då, handlade om vad som kommer att hända under 2015. Inte bara sånt förstås utan även hur man kommer leva och göra med maten och alla intagen under fem helgdagar som just NU ligger framför.

För min egen del så tänker jag leva precis som vanlig och inte överäta mig helt enkel, för det har man ju lärt sig...att sluta äta då du är MÄTT, fast inte alltid så lätt alla gånger för mig heller...alla gånger. Men betydligt lättare NU än vad det var förr om man säger så.

Och vad visade vågen idag då? Johodå, den var riktigt snäll idag...jag inbillade väl mig på ett plus, fast så var det inte. Skönt!

Som sagt så visade den alltså 58,2 kg och det resluterade ju då i -1,1 kg.

Hehe, jag mår inte alls dåligt över detta viktraset nu...för då kan ju jag äta jättemycket under jul, eller hur var det med det nu igen Hanna? Hmm!   









    

Av Hanna Boman - 22 december 2014 16:40

Jajemen, nu så har jag varit och tränat för sista gången innan jul i alla fall. Hm, även om de nu har öppet under julhelgen...fast lite annorlunda tider bara.

Men idag tog jag mig igenom alla maskinerna med bravur, höjde lite på vikterna av vissa maskiner...fast det var jobbigare än vad jag trodde faktiskt, så då var det ju bara att gå tillbaka till startvikten igen och då gick det betydligt mycket lättare igen (nu pratar jag om R30, alltså ryggmaskinen).

Kändes som att jag tog mig igenom maskinerna snabbare än vad jag hade tänkt, men det kändes bra och gjorde inte så jättemycket ärligt talat.


Ett skönt pass på gymmet såhär innan jul, och relativt mycket folk som var där också...kankse man inte kan tänka sig annars, jag har ju aldrig varit på något gym innan jul...så vet inte så noga om det, hehe!






 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards