Alla inlägg den 7 december 2014

Av Hanna Boman - 7 december 2014 19:17

Hehe, innan gudstjänsten var slut idag så fick vi veta att det skulle bli ett så kallat "Häftigt kyrkfika" och det var ju bara för att det skulle vara Församlingmöte.

Och att det var Församlingsmöte hade vi ju redan fått veta ett par tre veckor innan, så det visste vi ju om.




 

Varmkorv med bröd

och

kaffe & kaka

Av Hanna Boman - 7 december 2014 18:20

 



Idag har vi firat Andra Advent och då var det sång & musik av Marianne & Magnus.

Hmm, detta måste ju nästan skrivas här...då vi skulle gå och ta nattvarden så blev det framme vid altaret och knäfallet. Eeeh, det vet ju inte jag när vi gjorde sist...mer än att det var säkert 10-15 år sedan och då var ju det väldigt längesedan.

Vi har annars gjort det gåendes i kö och nattvardstjänarna har stått nedanför altarringen, men den här gången var det lite ändring bara. Inget fel i det alls, absolut inte...men jag blev väl bara lite småförvånad kanske.







 



 









 







Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards