Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Hanna Boman - 11 oktober 2010 22:57

Här kommer nu ett kort inlägg från idag...

När jag var på jobbet, så hände en liten klantig olycka. När jag hade hällt upp

varmt the-vatten i min the-mugg råkade jag stöta till muggen och fick varmt vatten över min vänsterhand...ajajaj!!

Så det var bara att stå med handen under kallt vatten länge plus att lägga en våt handduk runt handen sen, så gick det över.

Visst, lite röd på handen är jag väl fortfarande, men kommer inte få några men av det.

HaHa, jag kan ju sitta vid datorn nu och skriva med bägge händerna precis som ingenting hade hänt...skönt!  


/Kram & Godnatt

Av Hanna Boman - 11 oktober 2010 19:35

LÖRDAG

Var i kyrkan på församlingens årsmöte.

Men först började vi att äta lunch som var mycket gott.

VITLÖKSDOFTANDE FLÄSKFILÉ med PASTA, sen CHOKLADPUDDING med GRÄDDE. Mums vad gott!! 

Sen när klockan slog 13, var det dax att börja årsmötet och det var helt okej...trots att det inte är det roligaste man har i kyrkan...hihi!! 

Efter årsmötet så var det till att åka hem en jättesnabbis och det jag hann få i mig i matväg var en tallrik yoghurt & en banan.

Därefter sen var det att prommenixa ner till PINGSTKYRKAN för att gå på KONSERT med SAMUEL LJUNGBLAHD & kören BY MERCY...och det var en riktigt bra konsert, som jag inte ångrar en sekund att jag gick på.

 

HELT ENKELT FANTASTISKT!!   


SÖNDAG

Var i kyrkan på gudstjänst kl 16:00. Handlade om TACKSÄGELSEDAGEN.

Sjöngs LOVSÅNGER...och sådana gudstjänster gillar jag att få sjunga och ära Gud.

Efter gudstjänten sen var det som vanligt MINGELFIKA och det fick gå fort denna gången på stående fot. 

Tjoff-tjoff, därefter var det att ta sig till Karlshamn och Krisofferkyrkan...för att öva till den här GLORIA-mässan ihop med Carlshamn Gospel Choir.

Denna mässan går sen av stapeln nästa helg (16-17/10).

Och det kommer bli riktigt skoj!! 


/Tjingeling


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards