Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Hanna Boman - 16 oktober 2010 22:21

Ikväll gjorde vi mässan Gloira i Mariedalskyrkan, vilket var mycket uppskattat av besökarna.

Den här mässan har vi övat & gjort ihop med Carlshamn Gospel Choir vilket har varit mycket roligt att få göra någonting ihop med dem.

Sen imorgonkväll gör vi samma sak i Kristofferkyrkan Karlshamn.

Det känns så roligt, för man har just nu dessa sångerna i huvudet och de släpper inte...hihi!! 

Jag har funderingar på om jag kommer drömma om de sångerna hela natten, tänk vad bra...för då finns dem ju där även imorgon, utan några problem alls.

HaHa!!




/Tack & Godnatt  
















 

Av Hanna Boman - 16 oktober 2010 22:07

Igår var jag på Cocktailparty hos en från jobbet som fyllt 60 år. Många från jobbet som var där och det var trevligt, plockmat (tunnbrödsrullar, mögelostar, medmera).

Ja, självklart var det ju en hel del drycker med som rött vin, vitt vin, bål, olika sorters drinkar som man kunde blanda själv...fast jag gjorde inte det.

Visst, jag drack vin och så, men mot slutet av kvällen drack jag bara vatten, för jag var mestadels törstig.

Det hölls tal och en hel del spex för jubilaren vilket var mycket trevligt. 

Sen när klockan började närma sig 22, då var det dax att åka hemåt igen, så var den trevliga kvällen över...hihi!!


/Tjingeling 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards