Direktlänk till inlägg 24 maj 2022

Ännu ett nytt besök på Hälsohuset

Av Hanna Boman - 24 maj 2022 17:28

Nu vet jag nog inte riktigt vilken gång i ordningen som jag varit till Hälsohuset! Men det är ju i alla fall två gånger i veckan sedan den 5 maj!

Så detta är ju fortfarande på grund av den omtalande Rosfebern, att detta skulle hålla i sig så in i baljans länge trodde jag väl inte.

I torsdags då jag var där sist, blev inte benen inlindade...utan fick nån sorts stödstrumpa på både benen/fötterna, för då verkade benen se någorlunda ut av svullnaden!

Så för mig kändes det ju mycket BRA!


Men idag då jag kommer dig och blir undersökt, då är det där oförskämda högerbenet ganska så svullet återigen...så då blir benen inlindade igen. Så just nu får jag inte på mig ett par vanliga skor, utan får ha ett par "konstiga" skor som jag fått av den på Hälsohuset!


Idag så tog dem snabbsänkan återigen på mig, för att de skulle se hur den låg. Och nu så är jag äntligen "friskförklarad" från det i alla fall, med tanke på att det nu låg på 5...vilket kändes väldigt skönt!





#regionblekinge  #hälsohuset


#crp  #snabbsänkan

#rosfeber  #svullnafötterochben  #ödem








   




















   




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Söndag 28 april 18:42

Idag så har det varit mycket händelser under gudstjänsten, först var det då barnvälsingnelse för Alfred som föddes den 18 oktober -2023 och är Hanna & Linus första bebis/barn.                   Clara & Elsa & Bettan       ...

Av Hanna Boman - Lördag 27 april 23:23

En helt okej lördag att jobba på idag, men denna gången kunde till och med jag säga att det var mycket folk typ överallt i affären (brukar inte tycka det annars...)! Så med andra ord har vi haft att göra i Café 2, men det är roligt för det är ju då...

Av Hanna Boman - Lördag 27 april 19:23

NU NÄR BLOGGPLATSEN VAR HELT offline IGÅR, SÅ FUNKADE DET INTE  ATT UPPDATERA DÅ!     För det var igår (fredag) som det var lunch ute på Mc Donald´s, när jag återigen denna fredagen hade en ledsagning. Då provade jag för första gången en ve...

Av Hanna Boman - Onsdag 24 april 09:53


Nu så blev det att jag tidigt imorse (strax efter klockan 8) kontakade Hälsohuset. Innan jag ringde, så tänkte jag "Undra, hur många timmar man får vänta innan de ringer upp...?" Men det var inte alls lång tid, utan bara en kvart ungefär.   I...

Av Hanna Boman - Söndag 21 april 18:38

Woow, vilken häftig och rolig gudstjänst att komma till denna söndagen! By Mercy sjöng, och självklart så kunde väl inte jag låta bli utan jag satt i bänk/stolsraden och sjöng med (så svårt att "hålla tyst", när man kan sångerna/låtarna).     ...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards